guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ateşim var külüm yok notaları, sözleri

,

Sözleri:

Karsidan gel göreyim 
Gel gel amman 
Saçin uzun öreyim 
Gel gel amman 

Senin gibi zalime 
Gel gel amman 
Nasil gönül vereyim 
Gel gel amman 

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok 

Atladim geçtim tastan 
Gel gel amman 
Yasmagim düstü bastan 
Gel gel amman 

Merhamet yokmu sende 
Gel gel amman 
Gözüm kurudu yastan 
Gel gel amman

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok 

Azizim sefa geldin 
Gel gel amman 
Sefa geldin hosgeldin 
Gel gel amman 

Ne ben öldüm kurtuldum 
Gel gel amman 
Ne sevdin sefa verdin 
Gel gel amman 

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ateşim var külüm yok 
Bülbül oldum gülüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok 

Ben bu aska düseli 
Aglamadik günüm yok yok...

0 yorum:

Yorum Gönder