guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gitti de gitti nota ve sözü (Orhan Gencebay)


Orhan Gencebay Gitti de gitti dinle


Gitti de gitti sözleri

Gittide gitti sevgilim gitti, 
Ardına bile bakmadan gittide gitti, 
Bu gönül onundu almadan gitti, 
En güzel ümidimi en güzel yıllarımı çaldıda gitti, 

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle, 
Kaybeden ben oldum,kendi ellerimle,

Yaşamadım böyle derdi daha beter yerine, 
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle, 

Beklemek faydasız, dönmeyeceksin, 
Anladımki beni inandımki beni sevmeyeceksin, 
Başka bir sevgili bulmuşsun dediler, 
Korkarım benim gibi onuda perişan edeceksin, 
Korkarım benim gibi onada mutluluk vermeyeceksin, 

Bir gönül oyunu oynamıştı benimle, 
Kaybeden ben oldum,kendi ellerimle, 
Yaşamadım böyle derdi daha beter yerine, 
Başbaşayım talihimin en acı kaderiyle,

7 yorum:

  1. 2020 şarkılar arıyorsanız sizi 2020 şarkılar sitemize bekleriz. Tıklayın ve 2020 şarkılar sitemize giriş yapın.

    YanıtlaSil
  2. 2020 pop, slow, yabancı şarkılar listelerimiz için tıklayın:

    Liste 1: pop şarkılar
    Liste 2: pop müzikler
    Liste 3: en güzel şarkılar
    Liste 4: yabancı şarkılar
    Liste 5: ingilizce şarkılar
    Liste 6: en çok dinlenen şarkılar
    Liste 7: slow şarkılar
    Liste 8: duygusal şarkılar

    YanıtlaSil