guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gözlerini gözlerimden ayırma hiç ne olur nota ve sözü

Gözlerini gözlerimden ayırma hiç ne olur dinle


Gözlerini gözlerimden ayırma hiç ne olur sözleri

Gözlerini gözlerimden ayirma hiç,
Ayirma hiç, ayirma hiç ne olur
Düssün üstümüze karlar,
Yaksin yüzünü rüzgarlar,

Damla damla aksin yaslar,
Gözlerini gözlerimden ayirma hiç,
Ayirma hiç, ayirma hiç ne olur

Ellerini ellerimden alma sakin,
Alma sakin, alma sakin ne olur
Ayrilmak olmaz hiç senden,

Rüyamizi bitirmeden,
Hasretimi dindirmeden,

Ellerini ellerimden alma sakin,
Alma sakin, alma sakin ne olur

Kanat çirpar kuslar sana
Kos gel bana, kos gel bana,
Kos gel bana ne olur
Sensiz bitmiyor günlerim,

Beklemek oldu kederim,
Uzaklarda durma derim,
Kanat çirpar kuslar sana
Kos gel bana, kos gel bana,
Kos gel bana ne olur

0 yorum:

Yorum Gönder