guncelnotarsivi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sezen Aksu gidiyorum nota ve sözü

Sezen Aksu gidiyorum dinle


Sezen Aksu gidiyorum sözleri

Zaman sadece birazcık zaman 
Geçici bu öfke, bu hırs, bu intikam 
Acılarımız tarih kadar eski 
Nefes alıp vermek misali olağan 

Zaman sadece birazcık zaman 
Son bulduğu yerde sevgiler bir tek an 
Böyle benzer izler etrafında 
Alışkanlıklarımız bile sıradan 

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde 
Gidiyorum kokun hala üzerimde 
Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar 
Bir kendim bir ben gidiyorum 

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde 
Gidiyorum kokun hala üzerimde 
Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar 
Bir kendim bir ben gidiyorum




Zaman sadece birazcık zaman 
Kızgınlığım yalnızlıktan korktuğumdan 
Bilirsin karanlıktan da ürkerim çocuklar gibi 
Işıkları hep yakarım bu korkudan 

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde 
Gidiyorum kokun hala üzerimde 
Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar 
Bir kendim bir ben gidiyorum 

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde 
Gidiyorum kokun hala üzerimde 
Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar 
Bir kendim bir ben gidiyorum 

Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde 
Gidiyorum kokun hala üzerimde 
Sana korkular bıraktım bir de yeni başlangıçlar 
Bir kendim bir ben gidiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder